Jednání se zúčastnili zástupci z MŠMT, z České školní inspekce, zaměstnavatelů, škol i systémových projektů Národního ústavu pro vzdělávání a dalších vzdělávacích institucí. Kvalita v odborném vzdělávání byla probírána z několika pohledů. Prvním byl cyklus kvality jako způsob, kterým se dá nahlížet na plnění aktivit a procesů. Druhým přístupem ke kvalitě bylo národní a mezinárodní hledisko, a to formou sdílení zkušeností, dobré praxe a možné inspirace ostatním. Třetím pohledem na kvalitu je pohled různých aktérů, partnerů a zainteresovaných stran. Dalším pohledem na kvalitu a vývoj v odborném vzdělávání je zavádění inovací, trendů a situace na trhu práce.
Prezentace:
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání – Antonie Ondouchová, obsahová manažerka P-KAP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality – Martin Úlovec, hlavní analytik P-KAP
EQAVET v ČR: představení aktivit, nového webu a využívání akčního plánování v Evropě – Viola Horská, Martina Kaňáková, EQAVET
Zapojování učitelů do hodnocení na úrovni školy – Petra Bílá, zástupce ředitele, Střední odborná škola pro administrativu Evropské unie
Školní akční plán efektivní nástroj pro plánování činnosti a dalšího směřování školy – Pavel Vlach, ředitel Gymnázia Střední odborné školy Rokycany
Další vzdělávání - Petr Paníček, P-KAP
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství - Petr Pokorný, P-KAP
Video:
Fotografie: