Metodická podpora škol
Užitečné odkazy a soubory
- MŠMT - Společné vzdělávání: http://www.msmt.cz/o-webu-msmt/spolecne-vzdelavani-1
- Informace k PLPP a IVP - https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=11994
- RVP ZP - https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=6433
- Opatření ministra školství, mládeže a tělovýchovy - Opatreni_PM_2017_06.pdf
- Problematika GDPR - http://www.msmt.cz/dokumenty-3/gdpr-na-skolach
- Metodická pomůcka k aplikaci GDPR - Metodická pomůcka k aplikaci GDPR.pdf
- Podpůrná opatření v oblasti problematického chování a poruch chování.docx
- Metodika_pro_nastavovani_podpurnych_opatreni_unor_2016.pdf
- Doporuceni_pomucek_pro_nadane.pdf
- PO_pro_rozvoj_nadanych.pdf
- Metodika práce školního speciálního pedagoga.pdf
- Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách.pdf
- PLPP - Metodika.docx
Otázky a odpovědi
Kladené otázky byly rozděleny do jednotlivých skupin:
Pokud máte otázku na kterou jste nenašli odpověď, napište nám.
Výstupy/analýzy
- Vyhodnocení metodické zprávy č. 1.pdf
- Vyhodnocení metodické zprávy č. 2.pdf
- Vyhodnocení metodické zprávy č. 3.pdf
- Vyhodnocení metodické zprávy č. 4.pdf
- Zpráva využití PLPP ve školním roce 16-17.pdf
- Snímky školy - analýza formulářů.pdf
- Výsledky šetření PO.pdf
- Žáci-cizinci na českých základních školách ve školním roce 2016-17.pdf
- Procesní aspekty PLPP ve školním roce 2016-17 - Průběžná zpráva.pdf
Setkání a výstupy ze setkání
Dne 25. 2. 2019 - Závěrečné setkání metodiků škol
- KIPR - 01 Projekt KIPR - úvod.pdf
- KIPR - 02 Analytické a výzkumné činnosti.pdf
- KIPR - 03 Komparativni studie.pdf
- KIPR - 04 Projekt KIPR - závěr.pdf
- KIPR - 05 Případové konference – metoda využitelná v ŠPZ.pdf
Dne 5. 10. 2018 - Metodické setkání v Olomouci
- KIPR - 01 Metodické setkání zástupců škol v Olomouci - Zápis - 5. 10. 2018.pdf
- KIPR - 02 DVPP v projektu KIPR.pdf
- KIPR - 03 Nadaní a mimořádně nadaní žáci ve škole.pdf
- KIPR - 04 Případová konference jako pracovní nástroj ve školství - Bálint.pdf
- KIPR - 05 Prezentace projektu KIPR.pdf
Dne 19. 9. 2018 - Metodické setkání v Praze
- KIPR - 01 Metodické setkání zástupců škol v Praze - Zápis - 19. 9. 2018.pdf
- KIPR - 02 Férové školy v Liberci.pdf
- KIPR - 03 Nadaný žák v prostředí školy.pdf
- KIPR - 04 Případová konference jako pracovní nástroj ve školství - Bálint.pdf
- KIPR - 05 Prezentace projektu KIPR.pdf
Dne 28. 5. 2018 a 31. 5. 2018 - Setkání metodiků škol v Olomouci a Liberci
- KIPR - 01 Metodické setkání zástupců škol v Olomouci - 28. 5. 2018.pdf
- KIPR - 02 Metodické setkání zástupců škol v Olomouci - Zápis - 28. 5. 2018.pdf
- KIPR - 03 Metodické setkání zástupců škol v Liberci - 31. 5. 2018.pdf
- KIPR - 04 Metodické setkání zástupců škol v Liberci - Zápis - 31. 5. 2018.pdf
Dne 7. 3. 2018 a 20. 3. 2018 - Metodické setkání zástupců škol KIPR v Brně
- KIPR - 01 Metodické setkání zástupců škol KIPR - 7. 3. 2018.pdf
- KIPR - 02 Informace k realizaci projektu - 7. 3. 2018.pdf
- KIPR - 03 Zápis ze setkání metodiků škol - 20. 3. 2018.pdf
Dne 20. 9. 2017 - setkání ředitelů škol zapojených do projektu na ZŠ Nám. Míru 19, Praha 2
- KIPR - 01 Setkani 20.9.2017 - úvod.pdf
- KIPR - 02 Školy.pdf
- KIPR - 03 Technicka novela
- KIPR - 04 Možnosti spoluprace ŠPZ.pdf
- KIPR - 05 Regiony - vzdělávaní.pdf
- KIPR - 06 Charakteristika zapojených škol - popisná statistika.pdf
- KIPR - 07 Spoluprace s metodiky škol.pdf
Dne 25. 4. 2017 - téma Podpora škol zapojených do projektu KIPR
- KIPR - 01 Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - 25. 4. 2017.pdf
- KIPR - 02 Vzdělávání žáků s LMP - 25. 4. 2017.pdf
- KIPR - 03 Program 25. 4. 2017.pdf
- KIPR - 04 Info nadaní pro KIPR - 25. 4. 2017.pdf
Dne 27. a 28. 3. 2017 - setkání ředitelů a zástupců škol v prostorách NÚV, Novoborská, Praha 9
- KIPR - 01 Setkání s řediteli zapojených škol - 27. 3. 2017.pdf
- KIPR - 02 Setkání s HJ a VKM - 28. 3. 2017.pdf
- KIPR - 03 Program 27. 3. 2017.pdf
Dne 21. 2. 2017 - setkání s řediteli zapojených škol
Dne 23.11.2016 se uskutečnil metodický seminář na téma DOPORUČENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ se SVP. Účastnilo se 50 zástupců škol.