Vzdělávací nabídka projektu KIPR 2018/1-6
Zde si můžete stáhnout úplnou "Vzdělávací nabídka - KIPR_JARO_2018.docx".
Programy pro školy i pro poradenské pracovníky ŠPZ na centrále v Praze:
- KIPR-541/2018 - Sociální práce a případové konference
- KIPR-540/2018 - Podpůrná opatření u žáků s SPÚ
- KIPR-539/2018 - Aplikace PO u žáků s LMP nebo u žáků v hraničním pásmu inteligence
- KIPR-538/2018 - Asistenti inkluze na školách a v obcích
- KIPR-536/2018 - Děti v systému náhradní péče (ústavní výchova, náhradní rodinná výchova)
- KIPR-535/2018 - New Addiction – nové závislosti nelátkového charakteru
- KIPR-534/2018 - Rozvod rodičů, střídavá péče v porozvodové úpravě péče o děti
- KIPR-533/2018 - Child Abuse and Neglect - syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte, depistáž ohrožených dětí, děti jako oběti domácího násilí
- KIPR-532/2018 - Komunikace a ošetření základních potřeb u žáka s podezřením syndromu CAN, emocionální a psychické týrání
- KIPR-531/2018 - Asistenti inkluze na školách a v obcích
- KIPR-530/2018 - Podpůrná opatření u žáků s poruchou autistického spektra
- KIPR-529/2018 - Podpůrná opatření u žáků s poruchou autistického spektra nebo vybraným psychickým onemocněním
- KIPR-528/2018 - Aplikace podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností
- KIPR-527/2018 - Školská legislativa pro školy
- KIPR-526/2018 - Školská matrika
- KIPR-525/2018 - Kurz primární logopedické prevence pro pedagogické pracovníky MŠ a přípravných tříd ZŠ
- KIPR-524/2018 - Podpůrné opatření 2. - 5. stupně – asistent pedagoga (tlumočník) a práce s pomůckami ve výuce pro žáky se sluchovým handicapem
- KIPR-523/2018 - Aplikace podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností
- KIPR-522/2018 - Žáci s rizikem rozvoje speciálních vzdělávacích potřeb v oblasti vztahových a adaptačních obtíží
- KIPR-521/2018 - Žáci s rizikem rozvoje speciálních vzdělávacích potřeb v oblasti výukových obtíží
- KIPR-520/2018 - Žáci s rizikem rozvoje speciálních vzdělávacích potřeb v oblasti výchovných obtíží
- KIPR-519/2018 - Včasné rozpoznání potřeby podpory u žáků s rizikem školního neúspěchu
- KIPR-518/2018 - Podpůrná opatření u žáků s jinými životními podmínkami - etnické minority
- KIPR-517/2018 - Podpůrná opatření u žáků s nespecifickými a specifickými poruchami chování
- KIPR-516/2018 - Hodnocení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
- KIPR-515/2018 - Úpravy ŠVP pro žáky LMP s minimálními požadovanými obsahy a výstupy v rámci RVP ZV
- KIPR-514/2018 - Práce s pomůckami ve výuce pro žáky se zrakovým handicapem
- KIPR-513/2018 - Asistent pedagoga a aplikace podpůrných opatření u žáků s mentálním postižením nebo u žáků v hraničním pásmu inteligence
- KIPR-512/2018 - Práce ve výuce s žákem s ADHD
- KIPR-511/2018 - Podpůrná opatření u žáků s poruchou autistického spektra
- KIPR-510/2018 - Asistent pedagoga a aplikace dalších podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením nebo závažným onemocněním
- KIPR-509/2018 - Hodnocení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
- KIPR-508/2018 - Hodnocení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
- KIPR-507/2018 - Podpůrná opatření u žáků s SPU
- KIPR-506/2018 - Balintovské skupiny
- KIPR-505/2017 - Inkluzivní škola a speciální vzdělávací potřeby dětí, žáků, studentů
- KIPR-504/2018 - Podpůrná opatření u žáků z jiného kulturního prostředí = žáků cizinců
- KIPR-503/2018 - Triáda (asistent pedagoga - třídní učitel - rodič)
- KIPR-501/2018 - Balintovské skupiny
- KIPR-500/2018 - Plán pedagogické podpory, systém, napsání a hodnocení
- KIPR-110/2018 - Zpracování doporučení SPC
- KIPR-108/2018 - Základní informace k prostorové orientaci a samostatnému pohybu
- KIPR-107/2018 - Co nepatří do zprávy z vyšetření
- KIPR-106/2018 - Co nepatří do zprávy z vyšetření
- KIPR-106/2017 - Kazuistický seminář k mapujícímu testu připravenosti na školu (MaTeRS)
- KIPR-105/2018 - Zpracování doporučení PPP
- KIPR-104/2018 - Kurz pro začínající sociální pracovníky v resortu školství
- KIPR-102/2018 - Školská legislativa pro školský poradenský systém
- KIPR-101/2018 - Sociální práce a případové konference
- KIPR-100/2017 - Využívání dynamicko-diagnostického přístupu v poradenské praxi