Poradenští pracovníci SVP pracují v celkovém rozsahu do 20 hodin týdně až na třech školách. Školy jsou
vybírány ve spolupráci se střediskem výchovné péče tak, aby se rozšířila možnost poskytování služeb střediska tam, kde
byly dosud obtížně dostupné. Menší časový rozsah práce na jednotlivých školách je kompenzován možností poskytovat
rychleji další služby ve středisku výchovné péče včetně služeb pobytových.
Pro pracovníky je připravováno vzdělávání zvyšující kvalitu jejich služeb. Metodickou podporu jim poskytují 4 metodici
pro střediska výchovné péče.
Cílem aktivity je:
• Zkvalitnění poradenské podpory a péče pro žáky s poruchami chování.
• Vytvoření systému podpůrných mechanismů pro práci se žáky s poruchami chování, který nově rozšiřuje stávající
činnosti SVP.
• Podpora realizace a vyhodnocení efektivity individuálního výchovného plánu ve škole.