
Vzdělávací nabídka projektu KIPR 2018/7-12 - 2019/1-6
Zde si můžete stáhnout úplnou "Vzdělávací nabídka - KIPR_PODZIM_2018.docx".
Programy pro školy i pro poradenské pracovníky ŠPZ na centrále v Praze:
- KIPR-119/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků s nespecifickými a specifickými poruchami chování
 - KIPR-118/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků s odlišnými životními podmínkami - etnické minority
 - KIPR-216/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků s poruchou autistického spektra nebo vybraným psychickým onemocněním
 - KIPR-327/2018/2 - Žáci s rizikem rozvoje speciálních vzdělávacích potřeb v oblasti výukových obtíží
 - KIPR-326/2018/2 - Včasné rozpoznání potřeby podpory u žáků s rizikem školního neúspěchu
 - KIPR-115/2018/2 - Kompenzační pomůcky v praxi se zaměřením na děti se zrakovým postižením, tělesným postižením a děti s kombinací více vad
 - KIPR-325/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků s odlišnými životními podmínkami - zaměření na romskou menšinu
 - KIPR-500/2019/1 - Seberozvojový program pro začínající psychology a speciální pedagogy
 - KIPR-323/2018/2 - Asistent pedagoga a klima třídního kolektivu/školy
 - KIPR-215/2018/2 - Dynamická diagnostika dílčích zrakových oblastí nástrojem In-Sight
 - KIPR-114/2018/2 - Práce s žákem cizincem ve vzdělávacím procesu
 - KIPR-407/2018/2 - Kazuistický seminář – Poruchy autistického spektra
 - KIPR-322/2018/2 - Úpravy ŠVP pro žáky s LMP s minimálními požadovanými obsahy a výstupy v rámci RVP ZV
 - KIPR-109/2018/2 - Aplikace dalších podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením nebo závažným onemocněním
 - KIPR-202/2018/2 - Aplikace podpůrných opatření u žáků s mentálním postižením nebo u žáků v hraničním pásmu inteligence
 - KIPR-302/2018/2 - Aplikace podpůrných opatření u žáků s mentálním postižením nebo u žáků v hraničním pásmu inteligence
 - KIPR-310/2018/2 - Žáci s rizikem rozvoje speciálních vzdělávacích potřeb v oblasti výchovných obtíží
 - KIPR-311/2018/2 - Žáci s rizikem rozvoje speciálních vzdělávacích potřeb v oblasti vztahových a adaptačních obtíží
 - KIPR-315/2018/2 - Kurz primární logopedické prevence pro pedagogické pracovníky MŠ a přípravných tříd ZŠ
 - KIPR-102/2018/2 - Děti v systému náhradní péče (ústavní výchova, náhradní rodinná výchova)
 - KIPR-101/2018/2 - New Addiction – nové závislosti nelátkového charakteru
 - KIPR-103/2018/2 - Rozvod rodičů, střídavá péče v porozvodové úpravě péče o děti
 - KIPR-100/2018/2 - Syndrom CAN – definice, znaky, depistáž, dítě jako oběť domácího násilí. Komunikace a ošetření základních potřeb u žáka s podezřením na sy. CAN.
 - KIPR-113/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků z jiného kulturního prostředí = žáků cizinců
 - KIPR-538/2018 - Asistenti inkluze na školách a v obcích
 - KIPR-117/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků s odlišnými životními podmínkami - etnické minority
 - KIPR-116/2019/2 - Podpůrná opatření u žáků s nespecifickými a specifickými poruchami chování
 - KIPR-313/2018/2 - Asistent pedagoga a klima třídního kolektivu/školy
 - KIPR-312/2018/2 - Triáda (asistent pedagoga - třídní učitel - rodič)
 - KIPR-204/2018/2 - Hodnocení žáka se SVP
 - KIPR-405/2018/2 - Kazuistický seminář – Vady řeči
 - KIPR-403/2018/2 - Kazuistický seminář – Poruchy učení
 - KIPR-402/2018/2 - Kazuistický seminář – Poruchy učení
 - KIPR-108/2018/2 - Bálintovské skupiny
 - KIPR-105/2018/2 - Sociální práce a případové konference
 - KIPR-111/2018/2 - Kurz pro sociální pracovníky ve školách a školských poradenských zařízeních
 - KIPR-214/2018/2 - Představení jednotlivých standardů v rámci projektu KIPR
 - KIPR-314/2018/2 - Školská matrika - práce s ní v kontextu vyplňování údajů o podpůrných opatřeních žáka
 - KIPR-210/2018/2 - Zpracování doporučení SPC
 - KIPR-209/2018/2 - Zpracování doporučení PPP
 - KIPR-213/2018/2 - Co nepatří do zprávy z vyšetření - PPP
 - KIPR-206/2018/2 - Co nepatří do zprávy z vyšetření - SPC
 - KIPR-305/2018/2 - Rozdíl mezi pedagogickou intervencí a předmětem speciálně pedagogické péče. Využití pedagogické intervence a předmětů speciální pedagogické péče v rámci vzdělávací soustavy
 - KIPR-208/2018/2 - Rozdíl mezi pedagogickou intervencí a předmětem speciálně pedagogické péče. Využití pedagogické intervence a předmětů speciální pedagogické péče v rámci vzdělávací soustavy
 - KIPR-306/2018/2 - Rozdíl mezi pedagogickou intervencí a předmětem speciálně pedagogické péče. Využití pedagogické intervence a předmětů speciální pedagogické péče v rámci vzdělávací soustavy
 - KIPR-205/2018/2 - Rozšiřující informace k prostorové orientaci a samostatnému pohybu
 - KIPR-317/2018/2 - Práce s nadanými žáky
 - KIPR-316/2018/2 - Práce s nadanými žáky
 - KIPR-107/2018/2 - Podpůrné opatření 2. - 5. stupně – asistent pedagoga (tlumočník) a práce s pomůckami ve výuce pro žáky se sluchovým handicapem
 - KIPR-300/2018/2 - Podpůrná opatření u žáků s SPU