Speciál pro střední školy č. 2/2017 Seznamte se: Krajské akční plánování č. 3/2017 P-KAP: Zaostředno na podporu spolupráce škol a firem č. 5/2017 P-KAP: Pomoc při rozvoji žákovských kompetencí k podnikavosti a kreativitě č. 6/2017 Jak rozvíjet polytechnické vzdělávání č. 1/2018 Kariérové poradenství na středních školách č. 2/2018 Škola jako centrum celoživotního učení č. 3/2018 ICT kompetence č. 5/2018 Jak plánovat rozvoj výuky jazyků? č. 6/2018 Jak plánovat rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti? č. 1/2019 Mapování stavu inkluze: Negativní postoje se mění, ale chybí školní psychologové a kvalitní asistenti č. 2/2019 Kariérové poradenství jako součást života školy č.2/2019 Jak rozvíjet kompetence k podnikavosti v českých školách č.3/2019 Co_mohou_školy_udělat_pro_vzdělávání instruktorů č.5/2019 Divadelní brána jazyků otevřená č. 6/2019 Jak zajistit efektivní odbornou výuku na reálných pracovištích č. 1/2020 Zachraňuje střední škola, co nestíhá základní? (list 3-4) (list 5-6) č. 2/2020 Jak se daří polytechnickému vzdělávání na SŠ? č.3/2020 Jak motivovat ke studiu žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí? č. 5/2020 Ve vzdělávání nadaných jsou stále nedostatky č.6/2020 Odborně_i_v_cizím_jazyce č. 1/2021 Jak předcházet předčaasným odchodům ze vzdělávání č. 2/2021 Co prozradí webináře P-KAP č. 3/2021 Jak na efektivní výuku cizích jazyků? č. 7/2021 Edusíť: představujeme Katalog odborníků ve vzdělávání