Zpravodaj - příloha II/2001
Obsah
Úvod
Celoživotní učení – čas jednat
Evropa občanů díky celoživotnímu učení
Znalostní společnosti: úkoly, které přináší změna
Kontinuita učení v průběhu života
Společně pracovat na tom, aby se celoživotní učení stalo skutečností
Podniknout kroky ve prospěch celoživotního učení: šest klíčových myšlenek
1. myšlenka: Nové základní dovednosti pro všechny
2. myšlenka: Více investic do lidských zdrojů
3. myšlenka: Inovace ve vzdělávání
4. myšlenka: Oceňování učení
5. myšlenka: Nová koncepce poradenství
6. myšlenka: Přiblížit učení domovu Mobilizovat zdroje pro celoživotní učení
Příloha I – Příklady dobrých zkušeností z praxe celoživotního učení
Příloha II – Rámec pro tvorbu indikátorů a kritérií pro celoživotní učení