Další publikace hledejte pomocí vyhledávače, v katalogu knihovny nebo na stránkách jednotlivých projektů.
Kvalita péče o děti v ústavní výchově
Sborník z konference, kterou v Praha 25. listopadu 2015 uspořádal NÚV ve spolupráci s MŠMT.
Metodika práce školního speciálního pedagoga zapojeného v ŠPP
06.43.21_5. Tato publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014 se zabývá odbornými okruhy, které jsou v působnosti školního speciálního pedagoga.
06.43.21_17. 06.43.19_2. Metodické zprávy projektu RAMPS-VIP III z roku 2014 zaměřené na speciální vzdělávací potřeby - KA 2 a KA 3.
Metodika pro práci školního psychologa zapojeného ve školním poradenském pracovišti
06.43.21_5. Publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014 klade důraz zejména na roli školních psychologů ve školním poradenském pracovišti, na diagnostiku a na psaní zpráv.
Zpráva o vyhodnocení účinnosti a efektivity smluv s rodiči u žáků s poruchami chování
6.43.21_12. Publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
Programy preventivní péče v rámci systému včasné intervence ve školách (KA 5)
06.43.21_9. Publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014 rozlišuje tři typy programů z hlediska vývojových charakteristik žáků - programy pro první stupeň ZŠ, druhý stupeň ZŠ a střední školy.
Třístupňový model péče ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III
Výstup KA02. Publikace z roku 2014, která byla vydaná v projektu RAMPS-VIP III.
Metodika diagnostické a intervenční práce ve středisku výchovné péče (KA 5)
06.43.21_11. 06.43.20_5. Publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014 se zabývá odbornými okruhy, které jsou v působnosti středisek výchovné péče.
06.43.21_2. Publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
Role krajských úřadů v řízení ŠPZ
06.43.21_5. Metodická zpráva č.6 – KA 2 a KA 3, 2014.
Standardní postupy ve speciálně pedagogickém centru
06.43.21_5 Metodická zpráva č.4 – KA 2 a KA 3 projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
Standardní postupy pedagogicko-psychologických poraden
06.43.21_5. Metodická zpráva projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
Integrovaná síť školních a školských poradenských služeb - Postupy a doporučení jejího rozvoje
06.43.21_5
Vydefinování úlohy středisek výchovné péče v systému podpory škol (KA 5)
06.43.20_5. Publikace projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
06.43.21_14. Materiály projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
Revize evaluačního nástroje pro hodnocení kvality a efektivity poradenských služeb v ŠPP (KA2)
06.43.21_13. Materiály projektu RAMPS-VIP III z roku 2014.
Zpracování postupu řízení školních poradenských služeb ve školách (KA 2)
06.43.21_7. Text, který vznikl v rámci projektu RAMPS-VIP III v roce 2014 se věnuje problematice ustavení a řízení školních poradenských služeb, které jsou zajišťovány v úplné a neúplné variantě ve školách.
Vytvoření komunikační struktury mezi školami a školskými poradenskými zařízeními (KA 2)
06.43.21_6. Text, který vznikl v projektu RAMPS-VIP III v roce 2014, se věnuje legislativnímu rámci i metodické podpoře.
Modul DVPP pro pracovníky školských poradenských zařízení (KA 4)
06.43.21_16. Modul byl vytvořen v projektu RAMPS v roce 2014.
Inovovaný modul DVPP pro školní psychology a školní speciální pedagogy (KA 4)
06.43.21_15. Vydáno v projektu RAMPS v roce 2014.
Návrh na legislativní změny v systému školských poradenských služeb na území ČR (KA 3)
06.43.20_3. Vydání v roce 2014. Návrhy změn v nově připravovaných legislativních dokumentech.
Návrh na legislativní změny v systému školních poradenských služeb na území ČR (KA 2)
06.43.20_2. Publikace vydaná v roce 2014 obsahuje podklad pro návrh úprav ve školském zákoně.
Inovace koncepčních a metodických dokumentů vymezujících školní poradenské služby (KA 1)
06.43.20_1. Koncepce poskytování poradenských služeb ve školách v ČR, 2014.
Rozvoj čtenářských dovedností potřebných v praxi a při studiu vysokých škol
Publikace projektu Pospolu z roku 2014 je určená skupině oborů 72 Publicistika, knihovnictví a informatika.
Inovace metodiky pro práci pedagoga
Inovace metodiky, která vznikla v projektu RAMPS-VIP III v roce 2014.
06.43.21_3. 06.43.19_1. Dvě zprávy projektu RAMPS-VIP III z roku 2014 připomínají principy třístupňového modelu péče o děti s poruchami učení a chování.
Diagnostika ve ŠPP z pohledu školních psychologů zapojených do projektu RAMPS-VIP III