Kontakt pro média:
press@nuvcz
Pražské školy volají po rozvoji kompetencí k podnikavosti
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 60 % středních a vyšších odborných škol nezbývají finance na vzdělávání mimo vlastní výuku. Problémem je i malý zájem žáků o ekonomické projekty. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy v Zlínském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 35 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy v Plzeňském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy na Vysočině stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že zhruba 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu má problém najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci však vytváří necelých 20 % škol. Školy narážejí také na náklady spojené s prohlídkami a pojištěním žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy v Královéhradeckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy v Jihočeském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že asi 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen zhruba 20 % z nich. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích š est let, tzv. akční plány.
Školy v Ústeckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že polovina středních a vyšších odborných škol v regionu má problém najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Pro firmy je obtížné se školám přizpůsobit. Školy narážejí i na nízkou disciplínu a motivaci svých žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy v Pardubickém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy v Jihomoravském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 43 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.
Školy stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli: výzkum projektu P-KAP sledoval situaci škol v krajích
Podrobnou analýzu situace a potřeb škol ve všech krajích České republiky zpracoval pod záštitou Národního ústavu pro vzdělávání tým projektu Podpora krajského akčního plánování (P-KAP). Výsledky šetření pomohou určit priority krajů a škol v oblasti vzdělávání na dalších šest let.
Začínají závěrečné zkoušky v učebních oborech
1. červen 2016 -30. červen 2016
Na třiceti čtyřech školách je žáci budou psát na počítači.
Odborná konference v Kroměříži
10. květen 2016 -11. květen 2016
Dnes začíná seminář Celoživotní učení 2016
Začíná skutečný veletrh 119 žákovských a studentských firem z 9 zemí Evropy
16. březen 2016 -18. březen 2016
Mezinárodní veletrh dnes startuje v Křižíkově pavilonu E na Výstavišti. Činnost zhruba 300 českých fiktivních firem koordinuje Centrum fiktivních firem NÚV.
NÚV spouští vyhledávač obrázků a fotografií pod otevřenými licencemi
Zapojujeme se do Týdne otevřeného vzdělávání
Státní zkoušky z grafických disciplín se vrací
NÚV zveřejňuje termíny zkoušek, zkušební řád i výši úplat.