Skoč na obsah

Národní pedagogický institut České republiky (dříve Národní ústav pro vzdělávání)

Domů
  • blog
  • Archiv
Výběr jazyka cs_CZ en_US
Vyhledat

Vyhledávání

Skoč na navigaci
  • O nás
  • revize RVP
  • Témata
  • Služby
  • Publikace
  • Projekty
  • Kontakty

 Facebook Twitter YouTube

Domů » Publikace » Periodika » Čtvrtletník Vzdělávání » Vzdělávání 3-4/2014

Vzdělávání 3-4/2014

  Následující kapitola

3_14-1.jpg Z obsahu: Chybí kompetentní odborníci; Nový projekt vyškolí 300 lektorů a mentorů; V USA se diskutuje o definitivě učitelů; 100 000 lidí už získalo profesní kvalifikaci. Příloha: Inspirace z oborových didaktik.

časopis ke stažení časopis ke stažení (5,45 MB)

příloha ke stažení příloha ke stažení (2,00 MB)


  • Vláda podpořila změny ve školském zákoně
  • Zaměstnavatelé nejsou příliš spokojeni s absolventy
  • Absolventi mají lepší vyhlídky na zaměstnání
  • Nové testy řečových dovedností žáků-cizinců
  • Podpora logopedické prevence
  • Chybí kompetentní odborníci
  • Národní soustava kvalifikací se stále víc využívá
  • Partnerství pro mobility
  • Definitiva učitelů v USA v ohrožení
  • Mistři v Evropě
  • Znají lidé v Evropě nástroje podporující mobilitu?
  • Publikace
  • Periodika
  • Katalog knihovny

provzdelavani.jpg 


new.jpg

 logo.png     IA.png   ref.png   234x60.jpg

banner_europass.jpg
banner_nicm.jpg
banner_rvp.jpg
isa___banner___300x50.gif
ttnet.gif
STU.gif
REFERNET.gif
CENTRES banner.jpg
Nahoru

NÚV

  • historie
  • kontakt
  • kariéra
  • veřejné zakázky
  • tiskové zprávy
  • výroční zprávy
  • hlavní úkoly
  • organizační struktura

Publikace a analýzy

  • publikace a analýzy
  • podkladové studie RVP
  • časopisy a newslettery
  • archiv učebních dokumentů
  • diagnostické metody
  • katalog knihovny NÚV

Projekty

  • Národní projekty
  • Mezínárodní projekty a aktivity
 
Národní pedagogický institut České republiky (dříve Národní ústav pro vzdělávání) © 2011 – 2022  NÚV - Národní ústav pro vzdělávání

Knihovna  |  Mapa stránek  |  Povinně zveřejňované údaje  |  Prohlášení o přístupnosti  |  RSS