Novinky ‹‹ Předchozí 10 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 30 Následující ›› 3. Shrnutí předchozích autoevaluačních procesů a jejich slabých a silných stránek 2. Kontext fungování školy 1. Úvod Škola pro všechny 7. Závěr 6. Vybrané evaluační nástroje 5. Zaměření školy na vztahy a vnitřní komunikaci 4. Zdůvodnění vybraného zaměření PDP v dané škole a jeho upřesnění 3. Cíle a kritéria autoevaluace 2. Dosavadní autoevaluace 1. Kontext fungování školy Školní vzdělávací program SPOLEČNĚ Příloha č. 17: Subjektivní pohled na semináře – dílničky a přehrávky – ilustrativní příklady z rozhovorů se žáky Příloha č. 16: Příklady individuálních plánů Příloha č. 15: Doporučení pro učitele ZUŠ J. B. Foerstera k postupu pro tvorbu tematického plánu Příloha č. 14: Vlastní hodnocení školy (2008) Příloha č. 13: Vlastní hodnocení školy (2006) Příloha č. 12: Struktura dotazníku pro rodiče (2009) – bývalé absolventy, vč. vyhodnocení Příloha č. 11: Dotazník pro rodiče (2007) Příloha č. 10: Dotazník pro pedagogy: tematické plány (HN, VO, TO, LDO), krátkodobé studijní plány (HO) (2010) Příloha č. 9: Sebeevaluační dotazník pro učitele Příloha č. 8: List k sebehodnocení učitele 6. Přehled prostudovaných a užitých materiálů a dokumentů Příloha č. 7: Kritéria hospitační činnosti ředitelky ZUŠ J. B. Foerstera Příloha č. 6: Dotazník pro žáky HN, HO, TO, VO, LDO: přístup pedagoga z pohledu žáka (2010) ‹‹ Předchozí 10 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 30 Následující ››