Autoři | Rita Dunnová, Kenneth Dunn, Gary E. Price |
Autoři české verze | Václav Slavík a Jiří Mareš |
Rok vydání | 2004 (IPPP) |
Cílová skupina | děti ve školním věku (3.-9. ročník ZŠ, SŠ) |
Administrace | individuální, skupinová |
Dotazník stylů učení je určen pro žáky 3. - 9. ročníků ZŠ a studenty středoškolského stupně školní docházky. Poskytuje údaje o individuálních preferencích při učení - o optimálním prostředí, činnostech při výuce, sociálních a motivačních faktorech, které maximalizují výkon jedince. Dotazník slouží k diagnostice a zároveň nabízí i konkrétní doporučení pro intervence. Je proto vhodný zejména pro učitele, jimž přináší rady, jak zacházet s žáky různých učebních stylů.
Dotazník byl standardizován na souboru 1325 dětí. Reliabilita dotazníkových škál ve smyslu vnitřní konzistence dosahuje mediánové hodnoty 0.73 (Cronbachovo alfa). Konstruktovou validitu dotazníku dokládají zahraniční i domácí korelační studie.
Základní balení testu obsahuje:
- Manuál
- Dotazník (10 ks)