Zpravodaj 2/2017
Číslo přináší mimo jiné první část seriálu na téma digitalizace světa práce, dále článek o profesní maturitě v Rakousku a zajímavost o tzv. známkové bance, která má zmírnit stres čínských školáků. Nabízíme také pokračování článku o vyučování matematiky ve Svobodném státě Sasko anebo text nazvaný Pět mýtů o společenském postupu v Německu.
- Vyučování matematiky ve Svobodném státě Sasko – 2. část
- Rozpis předmětů pro základní školu
- Příklad zpracování tematického plánu
- Tabulka hodin a předmětů pro 5.–10.ročník všeobecně vzdělávacího gymnázia
- Přehled témat v matematice pro výuku v 5.–10. ročníku gymnázia
- Přehled témat v matematice pro výuku v 1.–4. ročníku základních škol
- Jak přeměnit školy na učící se organizace? OECD nabízí praktickou příručku pro ředitele škol i učitele
- Digitalizace světa práce
- Část 1: Průmysl 4.0 a jeho vliv na svět práce
- Rovné příležitosti k vyučení pro neslyšící studenty
- Pět mýtů o společenském postupu v Německu
- Nový předmět práce s počítačem odrazuje dívky a chudší žáky, ukazuje zpráva
- Čínská škola zavádí „známkovou banku“, aby zmírnila stres
- Profesní maturita v Rakousku otevírá vyučeným absolventům dveře k vysokoškolskému vzdělávání
- Koncepce dovedností STEM má přispět ke zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti Austrálie