6. 11. 2019, Aplikace environmentálních prvků do vzdělávací nabídky MŠ II.
Mgr. Michael Novotný nabízí druhou část nabídky dramatických, pohybových, výtvarných a experimentálních činností s environmentální prostupností využitelných ve vzdělávací nabídce mateřské školy.
7. 11. 2019, Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce – komu je příručka určena a jak s ní pracovat?
Markéta Štěpánová, Anna Babanová a Irena Smetáčková nám představí novou příručku s tématem genderově citlivého přístupu k vedení výuky.
11. 11. 2019, Podmínky a realizace pro vzdělávání dvouletých dětí
S aktuálními úpravami právních předpisů týkajících se zařazování dětí mladších 3 let do mateřské školy, s denním režimem, s důležitými principy práce s dětmi a významem volné hry vás seznámí Bc. Jana Smolková a Mgr. Hana Splavcová.
20. 11. 2019, Dějepisné perspektivy – historičtí aktéři včera, dnes a zítra
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si pro vás přichystal webinář o výuce dějepisu „tak trochu jinak“.
21. 11. 2019, Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás čtenářská gramotnost tabu. Inspirovat nás k aktivitám bude Mgr. Andrea Mouchová.
27. 11. 2019, Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce – sdílení zkušeností s jednotlivými metodami z příručky
Markéta Štěpánová, Anna Babanová a Irena Smetáčková spolu s námi prolistují příručku s tématem genderově citlivého přístupu k vedení výuky a upozorní na uvedené metody – jak fungují a čím mohou být učitelům přínosné.
28. 11. 2019, Mediální reflexe Jana Palacha během výročí
Jak přistupovat k naší moderní historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? PhDr. Jan Bárta nás provede ukázkovým tématem.