| 
 Jak hodnotíte přínos práce školního psychologa/školního speciálního pedagoga pro Vaši školu? V případě, že odborník/ci pracují na Vaší škole déle než 2 roky, zhodnoťte stručně, co se ve Vaší škole změnilo, jak se změnil charakter poskytovaných služeb.  | 
| 
 častější využití odborníka  | 
| 
 Které jeho činnosti hodnotíte zvlášť pozitivně pro žáky?  | 
| 
 okamžitá, intenzivní, dlouhodobá podpora  | 
| 
 Které činnosti hodnotíte pozitivně ve vztahu k pedagogům školy?  | 
| 
 dlouhodobá individuální odborná podpora  | 
| 
 Jak hodnotíte spolupráci školního psychologa/školního speciálního pedagoga s ostatními členy školního poradenského pracoviště ? (výchovný poradce, školní metodik prevence, třídní učitelé, učitelé výchov)  | 
| 
 harmonická  | 
| 
 Projevila se činnost odborníka v postojích rodičů ke škole? Jak?  | 
| 
 rodiče ve zvýšené míře vyhledávají pomoc odborníka  | 
| 
 Které okruhy činností ze strany psychologa/speciálního pedagoga postrádáte?  | 
| 
 větší úvazek  | 
| 
 Jak hodnotíte Vaši spolupráci se školním psychologem/spec. pedagogem? V čem byla Vaše spolupráce problematická ?  | 
| 
 střídání odborníků  | 
| 
 Rozhodně bych nechtěl, aby školní psycholog/spec. pedagog ……….  | 
| 
 ukončil působení na škole  | 
| 
 Jak hodnotíte metodickou podporu IPPP poskytovanou prostřednictvím metodiků?  | 
| 
 není mi známo (neznám metodika, nedokážu posoudit jeho práci)  | 
| 
 Jak hodnotíte organizaci vzdělávacích programů poskytovaných zapojeným odborníkům?  | 
| 
 nedokážu posoudit  | 
| 
 Které aspekty práce odborníka ve škole považujete za problematické, metodicky nedořešené ?  | 
| 
 financování (ESF -> stát)  | 
| 
 Rád bych ještě doplnil/a ?  | 
| 
 odborník si zaslouží víc peněz, případně odměny  |