|
Jak hodnotíte přínos práce školního psychologa/školního speciálního pedagoga pro Vaši školu? V případě, že odborník/ci pracují na Vaší škole déle než 2 roky, zhodnoťte stručně, co se ve Vaší škole změnilo, jak se změnil charakter poskytovaných služeb. |
|
častější využití odborníka |
|
Které jeho činnosti hodnotíte zvlášť pozitivně pro žáky? |
|
okamžitá, intenzivní, dlouhodobá podpora |
|
Které činnosti hodnotíte pozitivně ve vztahu k pedagogům školy? |
|
dlouhodobá individuální odborná podpora |
|
Jak hodnotíte spolupráci školního psychologa/školního speciálního pedagoga s ostatními členy školního poradenského pracoviště ? (výchovný poradce, školní metodik prevence, třídní učitelé, učitelé výchov) |
|
harmonická |
|
Projevila se činnost odborníka v postojích rodičů ke škole? Jak? |
|
rodiče ve zvýšené míře vyhledávají pomoc odborníka |
|
Které okruhy činností ze strany psychologa/speciálního pedagoga postrádáte? |
|
větší úvazek |
|
Jak hodnotíte Vaši spolupráci se školním psychologem/spec. pedagogem? V čem byla Vaše spolupráce problematická ? |
|
střídání odborníků |
|
Rozhodně bych nechtěl, aby školní psycholog/spec. pedagog ………. |
|
ukončil působení na škole |
|
Jak hodnotíte metodickou podporu IPPP poskytovanou prostřednictvím metodiků? |
|
není mi známo (neznám metodika, nedokážu posoudit jeho práci) |
|
Jak hodnotíte organizaci vzdělávacích programů poskytovaných zapojeným odborníkům? |
|
nedokážu posoudit |
|
Které aspekty práce odborníka ve škole považujete za problematické, metodicky nedořešené ? |
|
financování (ESF -> stát) |
|
Rád bych ještě doplnil/a ? |
|
odborník si zaslouží víc peněz, případně odměny |