Tvůrčí činnosti – základ povinného vzdělávacího obsahu
Výtvarná výchova
ZŠ
- Rozvíjení smyslové citlivosti
- Uplatňování subjektivity
- Ověřování komunikačních účinků
G
- Obrazové znakové systémy
- Znakové systémy výtvarného umění
|
Hudební výchova
ZŠ
- Vokální činnosti
- Instrumentální činnosti
- Hudebně pohybové činnosti
- Poslechové činnosti
G
- Produkce
- Recepce a reflexe
|
Umělecká tvorba a komunikace
- Umělecký proces a jeho vývoj
- Role subjektu v uměleckém procesu
- Úloha komunikace v uměleckém procesu
Tvůrčí činnosti – základ nepovinného vzdělávacího obsahu (DVO)
Dramatická výchova
ZŠ
- Základní předpoklady dramatic-
kého jednání
- Proces dramatické a inscenační tvorby
- Recepce a reflexe dramatického umění
G
- Dramatická a inscenační tvora
- Dramatické umění
|
Filmová/Audiovizuální výchova
ZŠ, G
- Uplatnění subjektivity, pozorování, smyslového vnímání
- Uplatnění kreativity, fantazie
a senzibility
- Komunikace, posilování a prohlubování komunikačních schopností
|
Taneční a pohybová výchova
ZŠ
- Pohybová průprava
- Prostorové cítění
- Vzájemné vztahy
- Pohyb s předmětem
- Hudba a tanec
- Improvizace/Improvizace a tvorba
|
|