Novinky ‹‹ Předchozí 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 30 Následující ›› 5. Hodnocení výuky 4. Současný stav autoevaluace Příloha č. 1: Zpráva z vlastního hodnocení školy 3. Shrnutí dosavadní autoevaluace 2. Kontext fungování školy a zaměření příkladu inspirativní praxe 1. Úvod Autoevaluace aneb průběh vzdělávání se zaměřením na hodnocení výuky 5. číslo bulletinu "Na cestě ke kvalitě" 4. Závěr Spokojenost jednotlivých aktérů s individuálním přístupem školy k žákům a rodičům Stabilita a kvalita vedení školy – důležitý faktor Příznivé klima pedagogického sboru – nutná podmínka Práce s žáky s překážkami v učení a jejich rodiči Práce s cíli a hodnocení žáků 3. Individuální přístup k žákům a rodinám – příklad dobré praxe na ZŠ a MŠ Slapy 2. Shrnutí předchozích autoevaluačních procesů 1. Kontext fungování školy Individuální přístup k dětem a k rodině a soustavná práce na jejím vylepšování na základě analýzy získaných informací Příloha č. 9: Záznamový arch pro závěrečnou evaluaci tematického bloku Příloha č. 8: Vzdělávací oblasti ŠVP pro přípravné třídy Škola učí pro život Příloha č. 7: Klíčové kompetence ŠVP pro přípravnou třídu – Škola učí pro život Příloha č. 6: Záznamový arch pro dítě v přípravné třídě základní školy Příloha č. 5: Výroční zpráva o činnosti školy ve školním roce 2009/2010, Výroční zpráva hospodaření za rok 2009 Příloha č. 4: Klasifikace ve vyučovacích předmětech, výňatek Příloha č. 3: Dotazník autoevaluace pro učitele ‹‹ Předchozí 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 30 Následující ››