Školy stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli: výzkum projektu P-KAP sledoval situaci škol v krajích
Podrobnou analýzu situace a potřeb škol ve všech krajích České republiky zpracoval pod záštitou Národního ústavu pro vzdělávání tým projektu Podpora krajského akčního plánování (P-KAP). Výsledky šetření pomohou určit priority krajů a škol v oblasti vzdělávání na dalších šest let. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Jihomoravském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 43 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Pardubickém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Ústeckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že polovina středních a vyšších odborných škol v regionu má problém najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Pro firmy je obtížné se školám přizpůsobit. Školy narážejí i na nízkou disciplínu a motivaci svých žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Jihočeském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že asi 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen zhruba 20 % z nich. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích š est let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Královéhradeckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy na Vysočině stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že zhruba 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu má problém najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci však vytváří necelých 20 % škol. Školy narážejí také na náklady spojené s prohlídkami a pojištěním žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Plzeňském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Zlínském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 35 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Pražské školy volají po rozvoji kompetencí k podnikavosti
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 60 % středních a vyšších odborných škol nezbývají finance na vzdělávání mimo vlastní výuku. Problémem je i malý zájem žáků o ekonomické projekty. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Karlovarském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy ve Středočeském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 38 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen zhruba 20 % z nich. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Libereckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Moravskoslezském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že třetina středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek
Školy v Olomouckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli
Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány. 21. 06. 2016 celý článek