soubor přílohy (173,52 KB)
1.1 Struktura vlastního hodnocení – hlavní oblasti hodnocení
1.1.1 Úroveň výsledků práce školy zejména vzhledem k podmínkám vzdělávání a ekonomickým zdrojům – analýza SWOT
- formulace slabých a silných stránek (na základě analýzy vnitřních podmínek školy)
- formulace příležitostí a hrozeb (na základě analýzy vnějších podmínek školy)
1.1.2 Podmínky ke vzdělávání
- materiální
- technické
- ekonomické
- hygienické
- vnější podmínky
– demografické
– politické
– kulturní
– konkurenční prostředí školy
– vztahy s veřejností
- vnitřní podmínky
– personální problematika
– finanční problematika
– zařízení a vybavení školy
– informační systémy
– řízení školy- koncepční záměry školy
1.1.3 Průběh vzdělávání
- realizace učebních plánů
– charakteristika a priority učebních plánů
– šíře vzdělávací nabídky školy
– problematika ICT
- organizace, metody a formy práce
– organizace školního roku
– formy výuky
– školní řád
– metody výuky
– možnosti konzultace žáků s vyučujícími
– samostatná práce žáků
– podpůrná opatření při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
– vzdělávání mimořádně nadaných žáků
– prevence sociálně-patologických jevů
1.1.4 Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, rodičů, žáků a dalších osob na vzdělávání
- podpora školy žákům
– poradenství pro žáky
– nabídka komorní a orchestrální hry
– žáci a zařízení školy
- spolupráce s rodiči
– formy spolupráce
– konzultace s rodiči
– účast na akcích školy
– problémy ve spolupráci
- vzájemné vztahy školy, žáků, rodičů a dalších osob podílejících se na vzdělávání
– účast žáků na řízení školy
– účast rodičů na řízení školy
– řešení připomínek, stížností
– vztahy k představitelům obce, firem, institucí
1.1.5 Výsledky vzdělávání žáků
- rozbor výsledků prospěchu žáků – koncertní činnost
- výsledky žáků v soutěžích
- kritická místa studia
- zjišťování názorů žáků
1.1.6 Řízení školy, kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
- struktura řízení
- poradní orgány
- složení pedagogického sboru
- kvalita pedagogického sboru
- existence personální strategie
- DVPP