soubor přílohy (247,30 KB)
Datum konání: 21. ledna 2010 Třída: ___________
Třídní učitel: ________________________________________________
Počet žáků ve třídě: _________ dívek: __________ chlapců: __________
1. Prospěch žáků
- celková charakteristika třídy:
- výrazné zlepšení prospěchu, výrazné zhoršení prospěchu (šla informace rodičům?)
- prospěli s vyznamenáním (orientační ukazatel ke čtvrtletí):
- prospěli:
- neprospěli:
2. Chování žáků
- celková charakteristika třídy
- zapomínání (více než 10 záznamů v sešitě zapomínání za čtvrtletí) – jaká učiněna opatření na zlepšení stavu (poznámka, informace rodičům, napomenutí TU, důtka TU aj.)
- pozdní příchody (zapsání pozdních příchodů) – jaká učiněna opatření?
- výchovná opatření – pochvaly (do ŽK, dopis rodičům):
- opatření k posílení kázně:
- napomenutí tř. učitele:
- důtka tř. učitele:
- důtka ředitele školy:
- zhoršená známka z chování (návrh na pololetí):
3. Žáci se specifickými poruchami učení a chování
- specifické poruchy učení (dyslexie, dysortografie, dysgrafie…, je diagnostikováno SPC nebo poradnou):
- specifické vývojové poruchy chování (porucha školní přizpůsobivosti, ADHD…, je diagnostikováno SPC nebo poradnou):
- návrhy na vyšetření v PPP a proč (je konzultováno s výchovnou poradkyní):
4. Spolupráce s rodiči
- účast rodičů na tř. schůzkách, o co se rodiče nejvíce zajímali:
5. Zdravotní stav žáků
- jaké byly úrazy za I/2009, jaká byla absence a nemocnost, chybí někdo velmi často, bývá někomu zle…:
6. Mimořádné aktivity žáků
- mimoškolní činnosti (reprezentace mimo rámec školy):
7. Různé
Podpis třídní učitelky/třídního učitele: _____________________