soubor přílohy (104,97
KB)
Prosíme, označte známkou 1−3 podle uvážení. Děkujeme
1. |
Atmosféra ve škole je přátelská |
|
|
|
2. |
Ve třídě jsou využívány daltonské principy |
|
|
|
3. |
Žáci jsou schopni vysvětlit daltonský způsob práce |
|
|
|
4. |
Žáci si vybírají jiné pracovní místo než v klasické hodině |
|
|
|
5. |
Žáci se navzájem nevyrušují |
|
|
|
6. |
Žáci mají možnost pracovat vlastním tempem |
|
|
|
7. |
Ve třídě jsou hodnotící daltonské tabule |
|
|
|
Poznámky:
1. |
Atmosféra ve škole je přátelská |
|
|
|
2. |
Ve třídě jsou využívány daltonské principy |
|
|
|
3. |
Žáci jsou schopni vysvětlit daltonský způsob práce |
|
|
|
4. |
Žáci si vybírají jiné pracovní místo než v klasické hodině |
|
|
|
5. |
Žáci se navzájem nevyrušují |
|
|
|
6. |
Žáci mají možnost pracovat vlastním tempem |
|
|
|
7. |
Ve třídě jsou hodnotící daltonské tabule |
|
|
|