soubor přílohy (173,72 KB)
Zadáno rodičům na první schůzce budoucích žáků 1.třídy v červnu 2011
(zpracováno ředitelkou školy)
- velmi dobré doporučení na paní učitelku 6
- dobrá dostupnost školy 16
- typ školy 15
- dobré výsledky vzdělávání 2
- chodili do školky , která je součástí školy a byli spokojeni, znají paní učitelku 11
- vlastní zkušenost ( s jiným dítětem) 8 a citový vztah ke škole, bývalý žák školy 1
- dobré reference o škole 6
- sourozenec ve škole 2
- prarodiče bydlí v blízkosti školy 1
- individuální přístup k dětem 2
- přístup paní učitelky a ředitelky k rodičům a dětem 1
Syn po zápisu a rozhovoru s paní učitelkou prohlásil: Tak do této školy bych chtěl chodit.
Změna od loňského roku, kdy byl zadán stejný dotazník:
Bod číslo 1 – reference na paní učitelku Říhovou
Bod číslo 5 – navštěvují zdejší MŠ a znají paní učitelku, která je bude učit – dochází neformálně do mateřské školy, komunikuje s nimi při různých příležitostech
V ostatních bodech nedošlo k výraznému posunu, o něco více rodičů zmiňuje typ školy
Co od školy očekáváte v oblasti spolupráce školy a rodičů?
- dobrou a včasnou informovanost o aktivitách školy a prospěchu dítěte 6
- ochotu učitelů sdělovat informace a možnost pravidelných konzultací 1
- individuální přístup 2
- společné řešení vzdělávacích, ale i osobních problémů , řešení úspěchu i neúspěchu 9
- neví 8
- vstřícné jednání, vzájemnou důvěru a respekt 2
- oboustranná komunikace, týmová práce 2
- že vše dobře zvládneme 1
- vzájemnou spolupráci školy a rodičů na různých akcích 1
- možnost volby, souhlasu s akcemi třídy 1
Školu znám velice dobře a vím, že se zde všichni snaží dělat vše pro spokojenost rodičů.
Změna:
Obecně se nově objevuje důraz na společné řešení problémů, dokonce i problémů osobního charakteru, spolupráce rodičů se školou na akcích školy, je cítit důvěra.Třetina rodičů neví co v této oblasti očekávat.
Bylo zadáno 24 dotazníků, 24 jich bylo odevzdáno. Celkem bude 28 dětí ve třídě – 2 rodiče byli omluveni, 2x jsou ve třídě dvojčata (1dotazník)