-
Jakého žáka lze považovat za žáka se SVP?
-
Jaké základní právní předpisy se vztahují k péči o tyto žáky?
-
Kdo rozhoduje o tom, že se jedná o žáka se SVP?
-
Jaké základní podmínky je třeba vytvořit ve škole žákovi se zdravotním postižením?
-
Co to jsou vyrovnávací a podpůrná opatření?
-
Jakými formami se mohou žáci se zdravotním postižením vzdělávat?
-
Jaký může být nejvyšší počet žáků se zdravotním postižením ve třídě?
-
Jak je zajišťována bezpečnost žáků se zdravotním postižením při vzdělávání?
-
Jak má vypadat individuální vzdělávací plán?
-
Jaká je náplň práce asistenta pedagoga?
-
Kde naleznou školy podrobnější informace a potřebnou metodickou pomoc?
- Jakého žáka lze považovat za žáka se SVP?
- Jaké základní právní předpisy se vztahují k péči o tyto žáky?
- Kdo rozhoduje o tom, že se jedná o žáka se SVP?
- Jaké základní podmínky je třeba vytvořit ve škole žákovi se zdravotním postižením?
- Co to jsou vyrovnávací a podpůrná opatření?
- Jakými formami se mohou žáci se zdravotním postižením vzdělávat?
- Jaký může být nejvyšší počet žáků se zdravotním postižením ve třídě?
- Jak je zajišťována bezpečnost žáků se zdravotním postižením při vzdělávání?
- Jak má vypadat individuální vzdělávací plán?
- Jaká je náplň práce asistenta pedagoga?
- Kde naleznou školy podrobnější informace a potřebnou metodickou pomoc?