Příklady písemných hodnocení projektového dne samotnými dětmi (2010):
- co se naučily: „…v Tučný čtvrtek se hoduje, jí a hodně pije. A taky v taneční neděli a pondělí se tancuje.....chodí se v maskách. Chodí Smrtka, Slamák, Žid, Medvěd, Bába s nůší, Prase...Při pochovávání basy je basa zakopána do země a od té doby se až do Velikonoc nesmí hodovat a hrát na basu...“
- shrnutí zážitků podle pětilístků: „Masopust je veselý, pohoštěný, hladový, tancující, zpívající, maskový, srandovní, zábavný, maškarní…Při masopustu se hoduje, tancuje, pije, hraje, zpívá, chodí maškary…K masopustu patří karneval. Medvěd tančí s lidma. Masopust je každý rok. Na masopust chodí maškary…“
- co se mi líbilo: „…jak jsem kreslil smrtku... jak jsme hráli na nástroje... jak jsme tancovali a zpívali... jak byla na videu smrtka a prase... jak jsme zjišťovali o maskách... ten den byl pro mě fakt dobrý... uspali jsme basu, a ta basa měla košilu a teď odpočívá za klavírem.“ (http://www.nizkovice.cz/skola/index.php?nid=8254&lid=CZ&oid=2047784)