Zpracoval: PhDr. et Bc Miloslav Nekvapil
celý dokument ke stažení (4,48 MB)
U příkladu místo příloh jsou uvedeny poznámky k textu.
Text popisuje realizaci autoevaluačních procesů v málotřídní škole Nížkovice (Jihomoravský kraj) se zaměřením na proces hodnocení a sebehodnocení žáků. Cílem je ukázat úskalí autoevaluačních procesů v málotřídní škole a možnosti jejich překonání, předložit úspěšné metody podpory hodnocení a sebehodnocení žáků. Mateřská škola má kapacitu 48 dětí, základní škola 55 dětí. Vedle ředitelky školy na základní škole působí 3 učitelky. Žáci jsou sdruženi ve dvou věkově heterogenních třídách (třída sdružující 1., 2. a 4. ročník a třída sdružující 3. a 5. ročník).
Zpracoval: PhDr. et Bc Miloslav Nekvapil
celý dokument ke stažení (4,48 MB)
U příkladu místo příloh jsou uvedeny poznámky k textu.
Rádi bychom vám nabídli možnost výpůjček knih z knihovny Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, pro kterou jsme z...