soubor přílohy (247,51 KB)
Analyzujte každá samostatně tyto body, skupinovou diskusi (kabinet č. 1, č.2) shrňte, co už se nám daří a co je třeba udělat v blízké budoucnosti.
Hodnotíme známkou 1−3
|
|
|
Ve škole je dobré sociálně-pedagogické klima |
|
|
|
Mezi učiteli je přátelská atmosféra |
|
|
|
Učitelé si ochotně předávají zkušenosti |
|
|
|
Známe navzájem své vzdělávací vize a jsme ochotni se jeden od druhého učit |
|
|
|
Úroveň spolupráce s kolegy při řešení výchovných problémů |
|
|
|
Úroveň spolupráce s kolegy při řešení problémů spojených s výukou |
|
|
|
Žáci jsou z 1. stupně zvyklí na samostatnou práci |
|
|
|
Využívám základní daltonské principy |
|
|
|
Rozvíjím zodpovědnost žáka za vlastní učení |
|
|
|
Co mohou žáci udělat sami, nedělá učitel |
|
|
|
Učím žáky sebekontrole, např. dle připravených výsledků |
|
|
|
Dbám, aby žáci opravili chyby ve své práci |
|
|
|
Žák respektuje pomalejší spolužáky a dovede kriticky zhodnotit jejich práci |
|
|
|
Žáci jsou schopni delší dobu samostatně pracovat |
|
|
|
Žák dovede zhodnotit vlastní práci |
|
|
|
Instrukce učitele pro samostatnou práci jsou krátké, efektivní |
|
|
|
Úroveň domluvy s kolegy při stanovení témat projektů |
|
|
|
Vzájemná spolupráce učitelů při přípravě projektů |
|
|
|
Žáci si umí naplánovat a rozdělit role při projektu |
|
|
|
Třída je schopna spolupracovat při zpracování projektu |
|
|
|
Schopnost dětí vytvořit prezentaci v powerpointu |
|
|
|
Žáci umí vytvořit výstup, vizualizovat projekt |
|
|
|
Vedu žáky k samostatnosti |
|
|
|
Podporuji aktivní učení žáků |
|
|
|
Respektuji individuální tempo vzdělávání |
|
|
|
Instrukce pro samostatnou práci jsou krátké, efektivní |
|
|
|
Co mohou žáci udělat sami, nedělá učitel |
|
|
|
Učím žáky sebekontrole - dle připravených výsledků |
|
|
|
Dbám, aby žáci opravili chyby ve své práci |
|
|
|
Na konci každé samostatné práce je evaluace |
|
|
|
Rozšiřující úkoly a projekty jsou založeny na mnohočetných inteligencích |
|
|
|
Uspořádání třídy je přizpůsobeno samostatné práci |
|
|
|
Poskytuji prostor na odstranění únavy |
|
|
|
Hodnotím žáka v kontextu jeho dispozic |
|
|
|
Hodnotím s vědomím motivace |
|
|
|
Respektuji názory žáků, podporuji jejich vyjadřování |
|
|
|
Daří se mi řešit konfliktní situace |
|
|
|
Žáci mají vysokou morálku a disciplínu |
|
|
|
Daří se mi komunikovat s rodiči všech žáků |
|
|
|
V případě potřeby poskytuji dětem individuální pomoc (doučování, práce s nadanými žáky apod. |
|
|
|
Podpora spolupráce a aktivity učitelů ze strany vedení |
|
|
|
Podpora zavádění progresivních trendů ze strany vedení |
Dotazník zpracujte, prosíme, v klidu samostatně – je anonymní
Pro daltonskou práci je podle mě také důležité
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|