soubor přílohy (136,16 KB)
Vlastní hodnocení školy
Odpovídejte ANO – NE, nebo číselně 1 - nejlepší, 2 - průměrné, 3 - špatné
PROGRAM ŠKOLY |
|
|
||
1. |
Koncepce školy vyhovuje |
|
|
|
2. |
další nabídka – tančení, plavání, canisterapie …. |
|
|
|
3. |
Další nápady
|
|
|
|
podmínky KE vzdělávání |
|
|
||
4. |
moje zázemí pro práci |
|
|
|
5. |
kultivované prostředí školy pro zaměstnance a žáky |
|
|
|
6. |
důstojné podmínky pro jednání učitelů s rodiči (jinými osobami) |
|
|
|
7. |
efektivní využití prostor v budově |
|
|
|
8. |
kvalita učeben, které využívám |
|
|
|
9. |
didaktická a estetická podnětnost učeben |
|
|
|
10. |
můj přístup k technice, knihám, tisku… |
|
|
|
11. |
možnosti pro odpočinek učitelů a žáků |
|
|
|
12. |
Další nápady
|
|
|
|
PRŮBĚH VZDĚLÁVÁNÍ |
||||
Plánování a příprava |
|
|
||
13. |
moje vyučování má jasné a přiměřené výukové cíle |
|
|
|
14. |
cílům odpovídá obsah, metody a struktura hodiny |
|
|
|
15. |
výuka navazuje, využívám dosavadních znalostí žáků |
|
|
|
16. |
funkčně využívám didaktické pomůcky, učební materiály a technické prostředky |
|
|
|
17. |
Další nápady
|
|
|
|
Klima, vztahy, komunikace |
|
|
||
18. |
respektuji názory žáků, podporují jejich vyjadřování |
|
|
|
19. |
podněcuji je k úsudku |
|
|
|
20. |
klima mého vyučování je otevřené, vlídné, cítím svou autoritu |
|
|
|
21. |
podporuji sebevědomí žáků, jednám s nimi důstojně a s úctou |
|
|
|
22. |
umím řešit konfliktní situace |
|
|
|
23. |
Další nápady
|
|
|
|
ÚROVEŇ PODPORY ZE STRANY VEDENÍ ŠKOLY |
||||
24. |
účelná organizace školy |
|
|
|
25. |
účelný informační systém školy |
|
|
|
26. |
efektivní vedení porad a pedagogických rad |
|
|
|
27. |
možnost participace na školních záležitostech |
|
|
|
28. |
podpora aktivity a spolupráce učitelů ze strany vedení školy |
|
|
|
29. |
podpora začínajících a nekvalifikovaných učitelů |
|
|
|
30. |
podpora mého vzdělávání (např. v rámci DVPP) |
|
|
|
31. |
podpora zavádění progresivních trendů do vzdělávání ze strany vedení |
|
|
|
32. |
kultivace a proměna prostředí školy |
|
|
|
33. |
pozitivní vztahy s okolím školy |
|
|
|
34. |
kvalita kontaktů s veřejností |
|
|
|
35. |
otevřené a důvěryhodné klima |
|
|
|
36. |
Další nápady
|
|
|
|
SPOLUPRÁCE S RODIČI |
|
|
||
37. |
mám vytvořen systém kontaktů s rodiči |
|
|
|
38. |
rodiče mají dostatek relevantních informací o výsledcích vzdělávání, které řídím |
|
|
|
39. |
daří se mi komunikovat s rodiči všech žáků |
|
|
|
40. |
považuji svůj kontakt s rodiči žáků za dostatečný |
|
|
|
41. |
s rodiči nemám konflikty |
|
|
|
42. |
Další nápady
|
|
|
|
ÚROVEŇ VÝSLEDKŮ PRÁCE ŠKOLY |
||||
43. |
zlepšování kvality výsledků vzdělávání |
|
|
|
44. |
prezentace školy na veřejnosti (a pozitivní odezva) |
|
|
|
45. |
organizace vystoupení, koncertů, výstav, projektů, přehlídek… |
|
|
|
46. |
spolupráce a vztahy s okolím, partnery školy… |
|
|
|
47. |
pociťuji zdravý vývoj školy |
|
|
|
48. |
Další nápady
|
|
|