soubor přílohy (119,05 KB)
OBLASTI a KRITÉRIA pro pololetní a závěrečné hodnocení MŠ
Hodnocení třídy dětí
- Složení třídy (počet, pohlaví, odklady, předškolní děti, typ postižení)
- Spolupráce s rodiči (ochota spolupracovat, sociální zázemí, vzájemná informovanost…)
- Adaptace (délka, obtížnost)
- Vzdělávací nabídka v rámci integrovaných bloků (zda vyhovuje, možnost plnění, dosažitelnost očekávaných kompetencí)
- Akce (uskutečněné – pozitiva x negativa)
Hodnocení jednotlivých dětí (dle Edukačně hodnotícího profilu)
- Sociální vývoj
- Komunikace – viz logopedie
- Imitace
- Motorika
- Grafomotorika a kresba
- Sebeobsluha
- Vnímání
- Abstraktně vizuální myšlení
Zhodnotit současnou úroveň, došlo-li ke zlepšení, zhoršení či jde o stagnaci, návrh plánu
Hodnocení jednotlivých dětí v rámci logopedické péče
- Receptivní řeč (reakce na jméno, pokyny, rozumění výkladu)
- Expresivní řeč – verbální x neverbální (slovní projev, výslovnost, gestikulace, mimika)
- AAK (nácvik alternativního komunikační ho systému, pokroky)