soubor přílohy (271,55 KB)
5. 1.
- Objektivnost a kvalita pedagogické diagnostiky
Indikátory:
- Většina známek v průběžném hodnocení je objektivně/písemně doložitelných
- Hodnocení žáků je vždy veřejné a adresné
- Učitel poskytuje žákům zpětnou vazbu (o jejich pokroku a chybách)
- Hodnotící kriteria jsou stanovena společně předmětovým týmem
- Hodnoceny jsou postupy a způsoby řešení (pokud to charakter práce umožňuje)
- Známka nezahrnuje chování
- Hodnocení pedagogickým pracovníkem je odůvodněné a motivuje žáky ke zlepšování osobních výsledků
Indikátory:
- Žáci znají dopředu pravidla hodnocení
- Hodnocené učivo je pro většinu žáků adekvátní a zvládnutelné
- Žáci uplatňují sebereflexi a sebehodnocení
Indikátory:
- Žáci jsou vedeni k sebehodnocení a sebereflexi
5.2.
- Úspěšnost žáků v pololetním a závěrečném hodnocení
Indikátor:
- Nízké procento neúspěšných žáků
- Škola ověřuje dosažení úrovně klíčových kompetencí v posledním roce studia
Indikátor:
- Procento žáků úspěšných u maturitních zkoušek
- Úspěšnost žáků ve vlastním hodnocení
Indikátor:
- Většina žáků se umí sama ohodnotit
- Úspěšnost žáků v externích hodnoceních
Indikátor:
- Většina žáků je v externím hodnocení průměrná
- Procento a umístění žáků v soutěžích a jiných standardizovaných testech (jazykové certifikáty…)
- Účast v projektech a rozvojových programech, které pozitivně podporují rozvoj a dosahování klíčových kompetencí a výsledky vzdělávání žáků
Indikátor:
- Počet žáků zapojených do projektů
- Počet projektů zaměřených na podporu výuky cizích jazyků
- Počet a kvalita žákovských projektů
5.3.
- Úspěšnost při přechodu na vyšší stupeň vzdělání, či při získávání pracovního místa
Indikátor:
- Počet úspěšných žáků v přijímacích řízeních na vysoké školy
- Počet absolventů zaměstnaných po maturitě v oboru
- Počet žáků registrovaných v prvním roce po ukončení studia na úřadech práce