Obou seminářů se zúčastnilo cca 100 pracovníků, kteří se seznámili s tím, jak proběhla reforma závěrečných zkoušek, jaké byly její hlavní cíle a jakou roli při ní hrál NÚV. Účastníci získali informace o jednotných zadáních i nových prvcích závěrečných zkoušek, které reforma přinesla. Podrobně se seznámili s principy, podle nichž je třeba připravovat závěrečné zkoušky pro žáky s přiznanými podpůrnými opatřeními, tedy pro žáky s mentálním, zrakovým, sluchovým či tělesným postižením nebo pro žáky s vývojovými poruchami apod.
Aby tito žáci mohli být při studiu i skládání zkoušek úspěšní, je třeba vytvořit pro ně individuální podmínky, které budou kompenzovat jejich handicap.
Více o seminářích si můžete přečíst v článku hlavní metodičky NZZ a lektorky obou seminářů Romany Jezberové: Seminare_KIPR.docx (15,41 KB)