soubor přílohy (225,47 KB)
Obsah
1) Zásady hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání a chování žáků ve škole a na akcích pořádaných školou
1.1 Zásady hodnocení průběhu a výsledku vzdělávání
1.2 Zásady pro hodnocení chování ve škole
2) Zásady a pravidla pro sebehodnocení žáků
3) Stupně hodnocení prospěchu a chování v případě použití klasifikace a jejich charakteristiku, včetně předem stanovených kritérií
3.1 Stupně hodnocení prospěchu
3.1.1 Klasifikace ve vyučovacích předmětech s převahou teoretického zaměření
3.1.2 Klasifikace ve vyučovacích předmětech s převahou praktického zaměření
3.1.3 Klasifikace ve vyučovacích předmětech s převahou výchovného zaměření
3.2 Stupně hodnocení chování
4) Zásady pro používání slovního hodnocení v souladu s § 15 odst. 2, včetně předem stanovených kritérií
5) Zásady pro stanovení celkového hodnocení žáka na vysvědčení v případě použití slovního hodnocení nebo kombinace slovního hodnocení a klasifikace
6) Způsob získávání podkladů pro hodnocení
7) Podrobnosti o komisionálních a opravných zkouškách
7.1 Komisionální zkouška
7.2 Opravná zkouška
8) Způsob hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami