soubor přílohy (286,26 KB)
Vážené a milé kolegyně, vážení kolegové,
obracím se na Vás s prosbou o vyplnění kratičkého šetření, které mi má pomoci v mé řídící práci a posloužit v rámci vlastního hodnocení školy pro projekt Cesta ke kvalitě a také pro mé funkční studium – modul vedení lidí. Zajímá mě názor Vás, učitelek a učitelů školy, na můj styl vedení lidí. Mám eminentní zájem na tom, abyste byli ve škole maximálně spokojeni. Vaše názory a podněty mi pomohou k objektivnímu posouzení mé řídící práce, přispějí k odstranění případných problémů, které z mého stylu vedení vyplývají. Výroky nejsou rozhodně náhodné, vyplývají z doporučení CCV PdF UP a z modifikací otázek z publikovaného dotazníku z knihy J. Světlíka - Marketing školy.
Budu si nesmírně vážit Vašich dalších námětů a připomínek, které případně uvedete. Z nabízených odpovědí vždy vyberte takovou, která se podle Vašeho názoru nejvíce blíží skutečnosti – pravdivosti výroku. Odpověď, prosím, zakroužkujte či jinak označte. Za vyplnění moc děkuji.
PhDr. et PaedDr. Zbyněk Kundrum, ředitel školy
U každé položky je uvedena škála: 1 2 3 4 5 N – kde:
1 znamená "velmi přesný popis"
2 znamená "dost přesný popis"
3 znamená "popis odpovídá průměru"
4 znamená "dost nepřesný popis"
5 znamená "velmi nepřesný popis"
N znamená "nemohu posoudit"
1. Ředitele vnímáme jako člena našeho pracovního kolektivu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
2. Ředitel má opravdový zájem o naše osobní problémy a je ochoten je řešit |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
3, Ředitel dbá na pracovní a osobní pohodu všech pracovníků školy |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
4. Ředitel dovede ocenit a pochválit své spolupracovníky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
5. Ředitel je po pracovní stránce příkladem pro ostatní učitele |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
6. Ředitel používá konstruktivní kritiku |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
7. Ředitel je vždy schopen pomoci učitelům i po pracovní stránce |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
8. Ředitel umí, je-li potřeba, dostatečně vysvětlit, proč kritizoval práci některého učitele |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
9. Ředitel dohlíží přísně na to, jak učitelé respektují režim školy a plní své povinnosti |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
10. Ředitel řídí školu "systémem příkazů a zákazů" |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
11. Ředitel vládne "tvrdou rukou" |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
12. Ředitel umí pomoci učitelům s osobními problémy, umí jednat neformálně, umí přitom vystoupit z role ředitele školy |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
13. Ředitel se chová k učitelům slušně a korektně |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
14. Ředitel má eminentní zájem na tom, aby učitelé navzájem spolupracovali a podporovali jeden druhého |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
15. Ředitel osobně vede každou důležitou poradu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
16. Učitelé mají díky stylu vedení ředitele pěkný osobní vztah ke škole |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
17. Ředitel při svém rozhodování respektuje názor pedagogického sboru |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
18. Ředitel zadává učitelům jen smysluplné, jasně formulované a srozumitelné úkoly |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
19. Ředitel vede porady efektivně |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | N |
V Olomouci dne 21. prosince 2009
Podpis: