soubor přílohy (182,45 KB)
Metody výuky a metody hodnocení |
|||||||||
1. Stanovuji konkrétní cíle vyučovacích jednotek, vědomostní i dovednostní |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
2. Splnění cílů ověřují na konkrétních důkazech o učení. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
3. Informuji žáky o smysluplnosti (užitečnosti jejich učení). |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
4. Pracuji metodami aktivního učení |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
5. Využívám doporučené postupy učení (E-U-R) |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
6. Upřednostňují hodnocení formativní nad sumativním |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
7. Sebehodnocení žáků je součástí jejich portfolia. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
8. Využívám různé formy pro sebehodnocení žáků. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
9. Ve výuce maximálně využívám zkušenosti žáků z jejich reálného života. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
10. Dbám na to, aby žáci znali předem kritéria hodnocení práce a aby se účastnili na jejich vytváření. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
11. Žáci v mých hodinách hodnotí výsledek své práce vzhledem ke stanoveným kritériím. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
12. Žáci v mých hodinách vyslovují uznání, případně kladou otázku. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
13. Žáci v mých hodinách hodnotí práci svého týmu i jeho jednotlivců |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
Spolupráce mezi učiteli |
|||||||||
14. Pravidelně přispívám k výměně materiálů pro výuku, zkušenosti z výuky tak, aby ostatní mohli při výuce v různých formách uplatňovat mezipředmětové vztahy |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
15. Hospitují v hodinách učitelů příbuzné aprobace či ročníku (vzájemný náslech) |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
16. Při přípravě projektových dnů a jiných školních akcí přijímám roli podle svých schopností a odborného zaměření. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
17. Vedu si své profesní portfolio jako přehled o svém kariérním růstu. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
18. Získané dovednosti uplatňuji ve vzdělávací praxi. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
19. Do výuky implementuji ICT techniku |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
20. Vztahy mezi pracovníky hodnotím jako pozitivní |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
21. Uznávám, že je ve škole využíván fungující systém hodnocení kvality pracovníků |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
22. Dle mého názoru obsahuje učitelská knihovna aktuální odbornou literaturu jako předpoklad pro samostudium pedagogů |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
23. Předávám získané poznatky ze samostudia ostatním pedagogům |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
24. Mám sestavený individuální plán DVPP jako součást svého portfolia a přílohu celoškolního plánu DVPP |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
25. Účastním se dle svého zájmu a v souladu s cíli školy jazykových kurzů, kurzů managementu, asertivního chování, rétoriky, rozvíjím si svou všestrannou počítačovou gramotnost. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
Vyučovací a školní klima |
|||||||||
26. Žáci v mých hodinách se učí (obsah i činnosti), aby rozvíjeli klíčové kompetence. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
27. Žáci v mých hodinách vědí, proč se učí právě tohle učivo |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
28. Žáci v mé výuce aktivně spojují dříve naučené s novým. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
29. Žáci v mých hodinách mají možnost volby – činnost, postup, náročnost |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
30. Všechny strany (Ž – U – R) dodržují domluvená pravidla |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
31. Vzájemně (Ž – U – R) si naslouchají, respektují individuální zvláštnosti, tolerují názory ostatních. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
32. Oceňuji osobní pokrok každého žáka |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
33. Shodují se s ostatními učiteli na cílech školy |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
34. Dle mého názoru je ve škole realizován funkční program prevence sociálně patologických jevů. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
35. Jsem vzdělán v oblasti prevence sociálně patologických jevů.a získané dovednosti vhodně uplatňuji v práci se žáky |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
36. Podle mého názoru se negativní jevy se vyskytují ve škole minimálně, jsou řešeny při prvním výskytu. |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
37. ve své práci bych uvítal(a) pomoc školního psychologa |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
38. Dle mého názoru školní metodik prevence a výchovný poradce spolupracují s třídními učiteli |
|||||||||
10% |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |