soubor přílohy (137,95 KB)
Dotazník pro učitele ZŠ TGM Studénka
Termín zadání: červen 2010
Cíl dotazníkového šetření:
Vyhodnoťte plnění výchovných a vzdělávacích strategií cíleně sledovaných ve školním roce 2009/10
- strategie, kterými u žáků rozvíjíme klíčovou kompetenci k učení,
- používání třífázového modelu učení – evokace – uvědomění - reflexe
Hodnocení na škále 1 až 4
(1 – pravidelně, cíleně, 2 – téměř pravidelně, 3 – občas, 4 – téměř nikdy)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Zdůvodňuji žákům, proč se učí právě tomuto učivu. |
|
|
|
|
2 |
Používám k přiblížení školy k běžnému životu modelové situace |
|
|
|
|
3 |
Dodržuji strukturu E-U-R. |
|
|
|
|
4 |
Používám metody vzhledem k cílům hodin. |
|
|
|
|
5 |
Používám většinu metod RWCT. |
|
|
|
|
6 |
Každou hodinu (lekci) zakončuji reflexí. |
|
|
|
|
7 |
Zadávám žákům dlouhodobější úkoly vzhledem k jejich věku. |
|
|
|
|
8 |
Dávám žákům příležitost k samostatné práci. |
|
|
|
|
9 |
Zadávám žákům řešit problémové úlohy. |
|
|
|
|
10 |
Vedu žáky k práci s více zdroji informací. |
|
|
|
|
11 |
Vedu žáky ke kladení otevřených otázek. |
|
|
|
|
12 |
Kladu žákům otázky vyšší řádu (proč, co si myslíš, když porovnáš, když zhodnotíš,….) |
|
|
|
|