Ostatní

Na této stránce uveřejňujeme část dodatečných informací k veřejné zakázce „ZAJIŠTĚNÍ A REALIZACE PILOTÁŽE MODELŮ SPOLUPRÁCE ŠKOL A FIREM“, konkrétně odpovědi na dotazy zájemců o podání nabídky, které nespadají do žádného z dalších tematických okruhů . 

Uvedené odpovědi se vztahují k zadávací dokumentaci, kterou si včetně dodatečných informací můžete stáhnout na profilu zadavatele. Článek s přehledem nejdůležitějších informací k celé veřejné zakázce naleznete zde. 


Přehled všech stránek s dotazy




‹‹   Předchozí   1 2 3

Dotaz č. 17 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.

* K9. Hodnocení nabídek Co vedlo zadavatele ke skutečnosti, že dva základní hodnotící parametry postavil do protikladu? Čím víc žáků, hodin, oborů, tím víc bodů, za minimální náklady. Kde zadavatel v kritériích hodnocení nabídek zhodnotil kvalitu partnerství školy a firmy a především hodnotu oboustranného předání zkušeností mezi školou a firmou? Proč zadavatel výrazně upřednostňuje kvantitativní hodnotící kritéria nad kvalitativním?  Z hodnotících kritérií lze předpokládat, že zadavateli se sejdou k hodnocení neporovnatelné nabídky. Jak bude zadavatel v tomto případě postupovat? 

 

Dotaz č. 10 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.

Je účast akciové společnosti s listinnými akciemi na majitele z tohoto projektu vyloučena? 

 

Dotaz č. 8 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.

Mám na Vás dotaz. Konkrétně se mi jedná o to, zda tento projekt má povinnou udržitelnost a pokud ano, v jakém rozsahu? 

 

Dotaz č. 2 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.

Jsme Střední odborná škola ve Zlínském kraji, která vyučuje obor Gumař plastikář. K datu 1. září 2013 se  „slučujeme“ se Střední průmyslovou školou, která vyučuje obor Aplikovaná chemie. Právním nástupcem bude Střední odborná škola. Dotaz zní, zda může podat nabídku Střední odborná škola  s tím, že za základ pilotáže použije obor Aplikovaná chemie  (tedy obor, který k datu podání nabídky patří SPŠ) a jako rozšiřující modul použije obor Gumař plastikář? 

 

Dotaz č. 8 uveřejněný v Dodatečné informaci 9 ze dne 11. 7.

Je možné, aby již oslovená škola jinou firmou, která se zúčastní VZ se zapojila do dalšího partnerství ve VZ s naší firmou? 

 

Dotaz č. 10 uveřejněný v Dodatečné informaci 6 ze dne 3.7.

Jaký formát a jaký rozsah bude mít případová studie? 

 

Dotaz č. 7 uveřejněný v Dodatečné informaci 5 ze dne 1. 7.

Jak je to s udržitelností aktivit projektu. Které, jak dlouho, v jakém rozsahu, za jakých podmínek apod. bude třeba opakovat? 

 

Dotaz č. 12 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.

Je možné začlenit firmu zabývající se trochu jinou, nežli technickou činností, do tohoto projektu? 

 

Dotaz č. 5 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.

V zadávací dokumentaci není k dispozici příloha č. 10 – Průvodní list nabídky – Rozšíření pilotáže a č. 11 - Průvodní list nabídky – Plánované výdaje pilotáže 

 

Dotaz č. 4 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.

Výzva u mne vzbuzuje dojem, že nejsou vytvořeny rovnocenné podmínky pro všechny vybrané obory a to i s ohledem na vyhlášené podmínky a časovou realizací předkládání nabídek a nelze vyloučit, že mohlo dojít ke vznesení podnětu pro přezkoumání ÚHOS. Nabyl jsem dojmu, že je vhodné takový podnět předložit.  Zadavatel odpovídá na tuto námitku jako na dotaz níže uvedený: Jakým způsobem je zakázka připravena tak, aby byly dodrženy rovnocenné podmínky pro všechny vybrané obory a to i s ohledem na vyhlášené podmínky a časovou realizaci předkládání nabídek?   

 

Dotaz č. 2 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.

Proč byl projekt vyhlášen v tomto termínu, kdy končí školní rok a začínají prázdniny a dovolené? 

 

Dotaz č. 1 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.

Jak řešit situaci, kdy u jedinečného technického oboru není dosažen počet žáků 25 a tím není možno dosáhnout minimálního počtu hodin. Pracujeme se skupinami např. pod 10 žáků a  v různých regionech (škola v jiném regionu, než jsou zaměstnavatelé a jde o více regionů v rámci celé ČR).  Vysvětlení k dotazu č. 1 nelze v tomto případě aplikovat 

 

Dotaz č. 11 uveřejněný v Dodatečné informaci 2 ze dne 25. 6.

Pokud v průběhu plnění firma bude muset z partnerství odstoupit, může byt nahrazena jinou, pokud tato dodrží nastavené kvantifikované ukazatele počtu žáku a hodin? A může byt v průběhu OV nahrazen i žák? Např. v pololetí skonči a my na jeho místo ve firmě dáme jiného žáka "z rezervy"? 

 

Dotaz č. 9 uveřejněný v Dodatečné informaci 2 ze dne 25. 6.

Jakým způsobem se počítá váha u subkritérií hodnocení veřejné zakázky? 

 

Dotaz č. 3 uveřejněný v Dodatečné informaci 2 ze dne 25. 6.

Můžeme se přihlásit do více částí veřejné zakázky (např. část 8 i část 13)? 

 
‹‹   Předchozí   1 2 3