Uvedené odpovědi se vztahují k zadávací dokumentaci, kterou si včetně dodatečných informací můžete stáhnout na profilu zadavatele. Článek s přehledem nejdůležitějších informací k celé veřejné zakázce naleznete zde.
Přehled všech stránek s dotazy
- Základ a doplněk pilotáže
- Dotazy k rozšíření pilotáže
- Dotazy ke smluvním vztahům a finančnímu krytí pilotáže
- Dotazy ke kvalifikačním předpokladům při podání nabídky
- Dotazy ostatní
Dotaz č. 17 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.
* K9. Hodnocení nabídek Co vedlo zadavatele ke skutečnosti, že dva základní hodnotící parametry postavil do protikladu? Čím víc žáků, hodin, oborů, tím víc bodů, za minimální náklady. Kde zadavatel v kritériích hodnocení nabídek zhodnotil kvalitu partnerství školy a firmy a především hodnotu oboustranného předání zkušeností mezi školou a firmou? Proč zadavatel výrazně upřednostňuje kvantitativní hodnotící kritéria nad kvalitativním? Z hodnotících kritérií lze předpokládat, že zadavateli se sejdou k hodnocení neporovnatelné nabídky. Jak bude zadavatel v tomto případě postupovat?
Dotaz č. 10 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.
Je účast akciové společnosti s listinnými akciemi na majitele z tohoto projektu vyloučena?
Dotaz č. 8 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.
Mám na Vás dotaz. Konkrétně se mi jedná o to, zda tento projekt má povinnou udržitelnost a pokud ano, v jakém rozsahu?
Dotaz č. 2 uveřejněný v Dodatečné informaci 10 ze dne 16. 7.
Jsme Střední odborná škola ve Zlínském kraji, která vyučuje obor Gumař plastikář. K datu 1. září 2013 se „slučujeme“ se Střední průmyslovou školou, která vyučuje obor Aplikovaná chemie. Právním nástupcem bude Střední odborná škola. Dotaz zní, zda může podat nabídku Střední odborná škola s tím, že za základ pilotáže použije obor Aplikovaná chemie (tedy obor, který k datu podání nabídky patří SPŠ) a jako rozšiřující modul použije obor Gumař plastikář?
Dotaz č. 8 uveřejněný v Dodatečné informaci 9 ze dne 11. 7.
Je možné, aby již oslovená škola jinou firmou, která se zúčastní VZ se zapojila do dalšího partnerství ve VZ s naší firmou?
Dotaz č. 10 uveřejněný v Dodatečné informaci 6 ze dne 3.7.
Jaký formát a jaký rozsah bude mít případová studie?
Dotaz č. 7 uveřejněný v Dodatečné informaci 5 ze dne 1. 7.
Jak je to s udržitelností aktivit projektu. Které, jak dlouho, v jakém rozsahu, za jakých podmínek apod. bude třeba opakovat?
Dotaz č. 12 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.
Je možné začlenit firmu zabývající se trochu jinou, nežli technickou činností, do tohoto projektu?
Dotaz č. 5 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.
V zadávací dokumentaci není k dispozici příloha č. 10 – Průvodní list nabídky – Rozšíření pilotáže a č. 11 - Průvodní list nabídky – Plánované výdaje pilotáže
Dotaz č. 4 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.
Výzva u mne vzbuzuje dojem, že nejsou vytvořeny rovnocenné podmínky pro všechny vybrané obory a to i s ohledem na vyhlášené podmínky a časovou realizací předkládání nabídek a nelze vyloučit, že mohlo dojít ke vznesení podnětu pro přezkoumání ÚHOS. Nabyl jsem dojmu, že je vhodné takový podnět předložit. Zadavatel odpovídá na tuto námitku jako na dotaz níže uvedený: Jakým způsobem je zakázka připravena tak, aby byly dodrženy rovnocenné podmínky pro všechny vybrané obory a to i s ohledem na vyhlášené podmínky a časovou realizaci předkládání nabídek?
Dotaz č. 2 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.
Proč byl projekt vyhlášen v tomto termínu, kdy končí školní rok a začínají prázdniny a dovolené?
Dotaz č. 1 uveřejněný v Dodatečné informaci 3 ze dne 27. 6.
Jak řešit situaci, kdy u jedinečného technického oboru není dosažen počet žáků 25 a tím není možno dosáhnout minimálního počtu hodin. Pracujeme se skupinami např. pod 10 žáků a v různých regionech (škola v jiném regionu, než jsou zaměstnavatelé a jde o více regionů v rámci celé ČR). Vysvětlení k dotazu č. 1 nelze v tomto případě aplikovat
Dotaz č. 11 uveřejněný v Dodatečné informaci 2 ze dne 25. 6.
Pokud v průběhu plnění firma bude muset z partnerství odstoupit, může byt nahrazena jinou, pokud tato dodrží nastavené kvantifikované ukazatele počtu žáku a hodin? A může byt v průběhu OV nahrazen i žák? Např. v pololetí skonči a my na jeho místo ve firmě dáme jiného žáka "z rezervy"?
Dotaz č. 9 uveřejněný v Dodatečné informaci 2 ze dne 25. 6.
Jakým způsobem se počítá váha u subkritérií hodnocení veřejné zakázky?
Dotaz č. 3 uveřejněný v Dodatečné informaci 2 ze dne 25. 6.
Můžeme se přihlásit do více částí veřejné zakázky (např. část 8 i část 13)?