V současné době hledáme jiné možnosti, jak zbývající finanční prostředky nebo alespoň jejich část alokovat do dalších škol a firem, kde spolupráce probíhá a které by mohly přispět k naplnění cílů projektu. O dalším postupu budeme informovat po konečném vyhodnocení probíhající veřejné zakázky prostřednictvím webových stránek a odběratele novinek též e-mailem.
Ve zbývajících částech zakázky byla dne 14. ledna 2014 více než polovina uchazečů vyzvána k doplnění informací ve vztahu k zadávacím podmínkám a kvalifikačním předpokladům, výzva byla odeslána elektronicky na e-mailové kontakty uchazečů uvedené na krycím listu nabídky. V týdnu od 20. ledna se potřetí sejde hodnotící komise. Předběžné výsledky hodnocení alespoň u některých nabídek budou známy nejdříve v týdnu od 27. ledna. Po doručení rozhodnutí o výběru uchazečům v jednotlivých částech řízení poběží lhůta pro podání námitek, po jejímž uplynutí dojde k uzavření smlouvy s vítěznými uchazeči. Po podpisu smlouvy, ke kterému dojde odhadem v druhé půli února, mohou vybraná partnerství začít realizovat aktivity projektu.
Více informací o pilotáži najdete zde.
Odkaz na profil zadavatele zde.